Țara minunilor ce țin – o carte despre păpădii

O carte ce se scrie cu multă energie și entuziasm, „Țara minunilor ce țin” se dorește a fi o carte ce îmbină cel puțin patru lumi legate între ele de păpădii, de pikralide.

Cartea conține trei titluri:

Aventurile melcului zburător și ale Pikralidei, păpădia Lunii

Țara minunilor ce țin

Nimburucul grădinar și păpădia balerină

Vă promit o carte despre păpădii cum nu ați citit vreodată.

Despre Cosmisian

De ce scriu în metafore? Metafora este, ca definiţie, o peşteră ascunsă pe o insulă necunoscută, învăluită în mister. Cine ajunge acolo, chiar întâmplător, poate găsi obiecte neidentificate ale unei culturi despre care poate doar bănuieşte ceva. E oarecum dificil să „demetaforizezi” scrisul, astfel că, îţi rămâne iluzia înţelegerii şi satisfacţia ei. Cine sunt eu? Sunt eu, un vinovat al metaforitei, o boală de cuvânt ce mi-a adus adesea alin căutării de expresie, Şi poate ţie confuzie. Metafora produce confuzie! Confuzia elaborează înţelesuri şi astfel fiecare înţelege ce vrea. Cine sunt eu? Sunt eu, un meşter al cuvintelor mele. Nu mi-e dificil să le găsesc, am o abundenţă pe care uneori trebuie doar să o rescriu. Nu aş spune că metafora este calea cea mai scurtă înspre semantica sufletului meu, ci doar înfrumuseţarea drumului. Astăzi sunt nebun. Voi pune o imagine cu mine, mai exact cu mintea mea.
Acest articol a fost publicat în Descarcare Pdf. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Țara minunilor ce țin – o carte despre păpădii

  1. Gabriela zice:

    O, in ce gradină magică am nimerit! Nu-i o gradinuță/gradiniță, ca deşi ar vrea să pară, nu-i de fel pt copii. Este un dar pt oameni deştepti, visători, care insă refuză utopiile, pt ca viatà lor e pasiune, deci un şir de acte gãndite, construite succese realizabile. Sunt grădinari frumoşi acolo, dar nu mă miră ca din atâtea flori la gălbioara ‘păpădiță’ cu oarecare uimire, El- unul s-a oprit la iscodit.
    Mi-a dat si mie Cerul azi o alinare… M-au dus paşii pe-atât de-aproape de
    acea gradină de am auzit gandurile iubitorului Gradinar. El nu ştie cât e de mare, de se cheamă Nimburuc?

    Apreciază

  2. Bianca Alina zice:

    O iubitoare de păpădii abia așteaptă să o citească! 😊 Sunt sigură că va fi o încântare pentru suflet.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.