Culoare în umbre de noapte

Culoare în umbre de noapte

Am privit seara prin răsfirare calmă de păpădie,

Apoi, i-am aranjat semințele în versuri ca de poezie,

Am lăsat-o să își tragă aerul în pieptul devenirii

Că poate mi-o ajunge în privire sensul iubirii.

Aleg între o crenguță subțirică, fără de culoare,

Și o păpădie împufată cu straie albe de plecare,

Decizia este stabilită în avans să fiu eu sigur,

Că aleg să zbor spre tine în neştire singur.

În spatele zborului rămân căsuțele noilor înfloriri,

Petalele rămân ca să ne găzduiască alte deveniri,

Firesc îmi este dorul ce mă doare rău în piept,

Rostogolesc aceeași poveste și cred că sunt defect.

Cosmisian,

Sursa poze: Google

Despre Cosmisian

De ce scriu în metafore? Metafora este, ca definiţie, o peşteră ascunsă pe o insulă necunoscută, învăluită în mister. Cine ajunge acolo, chiar întâmplător, poate găsi obiecte neidentificate ale unei culturi despre care poate doar bănuieşte ceva. E oarecum dificil să „demetaforizezi” scrisul, astfel că, îţi rămâne iluzia înţelegerii şi satisfacţia ei. Cine sunt eu? Sunt eu, un vinovat al metaforitei, o boală de cuvânt ce mi-a adus adesea alin căutării de expresie, Şi poate ţie confuzie. Metafora produce confuzie! Confuzia elaborează înţelesuri şi astfel fiecare înţelege ce vrea. Cine sunt eu? Sunt eu, un meşter al cuvintelor mele. Nu mi-e dificil să le găsesc, am o abundenţă pe care uneori trebuie doar să o rescriu. Nu aş spune că metafora este calea cea mai scurtă înspre semantica sufletului meu, ci doar înfrumuseţarea drumului. Astăzi sunt nebun. Voi pune o imagine cu mine, mai exact cu mintea mea.
Acest articol a fost publicat în POEZIE PAPADIE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Culoare în umbre de noapte

Lasă un răspuns

